Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Τα πλεκτά για τον καλό μου...

Φέτος το χειμώνα επιδόθηκα μετά μανίας στο πλέξιμο. Έφτιαξα κασκόλ ... κι άλλα κασκόλ και ... ξανά κασκόλ και ... καπέλα και ... άλλα καπέλα και ... ζιλεδάκια κι ... άλλα ζιλεδάκια. Φρόντισα όμως να μην παραμελήσω τον αντρικό πληθυσμό του σπιτιού. Έτσι έφτιαξα για τον άντρα μου ένα ζιλεδάκι σε μπορντό χρώμα για να το φοράει στο γραφείο.
Του έφτιαξα επίσης και ένα κασκόλ με τη "θηλιά" για να κλείνει στο λαιμό και να μην κρυώνει. Αυτό το έφτιαξα σε γκρι χρώμα.
Εδώ φαίνεται καθαρά η θηλιά

Ο Buzz του γιου μου δίνει και εδώ το παρόν

8 σχόλια:

  1. Ήρα να σε γνωρίσω και ..διάβασα όλες τις ανρτήσεις σου με τις υπέροχες ιδέες..τι υπέροχη λαμπάδα, τι φανταστική μπομπονιέρα παπουτσάκι..μα εκείνο που με έκανε να χαμογελάσω είναι η πρώτη φράση στο προφίλ σου..με λένε Άννα..θα σου πω ένα μυστικό..τελειώνω ένα βιβλίο με ..αυτό το τίτλο και σου υπόσχομαι οτι αν τελικά το δημοσιεύσω θα σου κάνω δώρο το πρώτο αντίοτυπο..αν ..λέμε..αν..Χάρηκα που σε βρήκα καλή μου, σου εύχομαι πολλές δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητή Άννα ,έχω μείνει άφωνη από τα ταλέντα σου και την φαντασία σου στις κατασκευές που είδα ,η μία είναι καλύτερη από την άλλη!!!!
    Πρέπει όντως να είσαι υπερήφανη για τις δημιουργίες σου .Χαίρομαι δε που σε γνωρίζω και από κοντά ,διότι θα έχω την ευκαιρία να ανταλάσσω και κατ΄ιδίαν σχόλια και ιδέες.
    Θα σε δώ αύριο και στο μάθημα του κοσμήματος .
    Να είσαι καλά και να έχεις πάντα δημιουργικότητα και φαντασία!!!!
    Καλό σου βράδυ ,φιλάκια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα και ιδιαιτέρως το κασκολ με την πρωτότυπη θηλιά ,ΜΠΡΑΒΟ!!!Και καλοφόρετα στον καλό σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περιμένω ιντερνετικό μάθημα για το κασκώλ με τη θηλιά ή κατ'ιδίαν. Μου αρέσει που φροντίζεις και για τον αντρικό πληθυσμό που συνήθως παραπονιέται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πέρασα να πω καλό μήνα γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τόνια, Πουαντερί, Ολυμπία, Όλγα και Αχτίδα σας ευχαριστώ πολύ.
    Τόνια-συμμαθήτρια όσο σε γνωρίζω τόσο πιο πολύ ανακαλύπτω ένα γλυκύτατο άνθρωπο. Χαίρομαι κι εγώ που σε γνωρίζω προσωπικά.
    Πουαντερί τι να πω εγώ για τα αριστουργήματα που φτιάχνεις εσύ; Είναι σημαντικό να ακούω καλά λόγια από μία "δασκάλα" του πλεξίματος.
    Ολυμπία όλο με κακομαθαίνεις με τα καλά σου λόγια.
    Όλγα ξέρεις ότι ο αντρικός πληθυσμός είναι πάντα με το "παράπονο στα χείλη" σαν μικρά παιδιά. Το μάθημα θα έρθει άμεσα.
    Καλή μου αχτίδα καλό μήνα και σε σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραία η ιδέα σου. Μπράβο Άννα. Ωραία και πρωτότυπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή