Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

...κι άλλες λαμπάδες (ατελείωτες είναι!!!)

Καλησπέρα
Είμαι λίγο ξεχασιάρα. Τι να πω, λίγο ο έρωτας, λίγο οι υποχρεώσεις, λίγο η άνοιξη που άργησε να έρθει, λίγο το ότι έχω ένα μυαλό χειμώνα καλοκαίρι... Συνειδητοποίησα ότι δεν έχω βάλει όλες τις φωτογραφίες από τις λαμπάδες που έφτιαξα (από όσες φωτογράφισα). Έτσι σήμερα, θα βάλω άλλες δύο που άρεσαν πολύ στα κορίτσια που τις έδωσα (τη μία την έδωσα στην πεθερά μου). Είναι με πέτρες και άρεσαν πολύ. Η αλήθεια είναι ότι και εμένα μου φάνηκαν διαφορετικές. Εσείς τι λέτε;
Φιλάκια πολλά
Άννα

6 σχόλια:

  1. Άννα μου οι λαμπάδες που έφτιαξες ήταν πολύ σικάτες!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αννούλα μου, Η μια καλύτερη από την άλλη, τι να πω; Ξέρεις τη γνώμη μου, συνέχισε με γοργούς ρυθμούς, το απολαμβάνεις και εσύ κι εμείς..ΝΟΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα συμφωνήσω με την Ολυμπία, πολύ σικ οι λαμπάδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ολυμπία μου ευχαριστώ πολύ.
    Νοτούλα, η αλήθεια είναι ότι το απολαμβάνω και χαλαρώνω ιδιαίτερα. Σε ευχαριστώ.
    Θέκλα μου, σε ευχαριστώ, να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κοντευουμε να τρελαθουμε.....αλλα που θα παει θα συνελθουμε......επειτα απο ωριμη σκεψη και μετα
    απο καποιες συμβουλες που δεχτηκαμε απο πιο ειδικους στο blogging....αποφασισαμε να κρατησουμε
    το πρωτο μας blog και οχι το καινουργιο!!!!
    (Αν δεν τρελαθουμε αυτη τη φορα......δε θα τρελαθουμε ποτεεεεε!!!!!)
    Θελουμε να ευχαριστησουμε απο την καρδια μας οσους.... ετρεξαν να γινουν αναγνωστες μας στο καινουργιο blog ...οσους μοιραστηκαν τον πονο μας .....και οσους μας συμβουλεψαν τι να κανουμε.
    Ζητουμε συγνωμη για την αναστατωση ....αν και αυτο θα επρεπε αυτο να το κανει ο blogger.
    Το συμπερασμα και το διδαγμα για μας και για ολους σας.....ΚΑΝΤΕ BACK UUUUUUP!!!!!!
    Σωστε τις αναρτησεις σας σε ενα δικο σας αρχειο για να εισαστε σιγουροι οτι ολη η δουλεια που κανατε δεν πηγε χαμενη.
    Ηρθε η ωρα να ασχοληθουμε με αυτο που αγαπαμε ....την χειροτεχνια....
    Ευχομαστε η επομενη αναρτηση να αφορα την δημιουργια και οχι τα προβληματα του blogger
    Tελειωνοντας να εκφρασουμε την υποστηριξη μας στο αγαπητο μπλογκο φιλο skroutzako ο οποιος σημερα το πρωι ......εχασε και αυτος το blog του !!!για 2η φορα μαλιστα!!!Ευχομαστε να επανελθει το blog του ......αν οχι.. εχει ολη μας την υποστηριξη για να στησει ενα δικο του.

    καντε BACK UP!!!!!!!!

    http://2handmadeart.blogspot.com/
    ΦΙΛΙΑ Χ 2
    misirlou - maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα φίλη μου ,καλό μήνα με υγεία και δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή