Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

... κρατάει χρόνια αυτή η κολώνια (με τα σανδάλια)...

Καλημέρα σε όλους τους φίλους και τις φίλες μου.
Τι μου κάνετε; Μας έπιασε μου φαίνεται η ζέστη και όλοι τρέχουμε στις παραλίες (!!!) και ξεμυαλιζόμαστε! Εμείς ακόμα βρισκόμαστε στο "κλεινόν άστυ" (και θα είμαστε για πολύ ακόμα) και δραπετεύουμε για τη Σαλαμύκονο (κοινώς Σαλαμίνα) τα Σαββατοκύριακα.
Λοιπόν, φέτος έχω πάθει μία "παράκρουση" με τα σανδαλάκια. Φτιάχνω συνέχεια και η αλήθεια ειναι ότι το ευχαριστιέμαι πάρα μα πάρα πολύ. Αύριο θα πάω πάλι για "προμήθειες" στα χαντράδικα και δεν κρατιέμαι από τη χαρά μου... Το περιμένω πως και πως...

Σανδαλάκι με πεταλουδίτσα, περλίτσα και κρυσταλλάκια. Τα χρώματα τα συνδύασα με την κεντρική χάντρα που είναι ροζ-γκρι
Τα σανδαλάκια αυτά είναι για την κ. Ντίνα, αγαπημένη φίλη και γιαγιά μιας πολύ καλής φίλης του γιου μου. Ήθελε κάτι σε άσπρο μαύρο και έτσι έβαλα λουλουδάκια από φίμο, κρυσταλλάκια και περλίτσες και φυσικά μπόλικα φιογκάκια.
Σαγιονάρες με μπαλονάκια που έφτιαξα για τη μικρούλα Μαρινή.
Αυτά τα διακόσμησα με φούξια τριανταφυλλάκια αλλά έβγαλα άσχημες φωτογραφίες!!!!
Τα σανδαλάκια αυτά είναι τελείως διαφορετικά. Έχουν φρούτα!!! Αντί για άλλες χάντρες έβαλα τσιπάκια στα χρώματα των φρούτων.
Τα προηγούμενα σανδαλάκια φορεμένα, με εικαστική παρέμβαση του γιου μου!!!! Τι να πω!!
Πως σας φαίνονται; Νομίζω ότι όσο περνάει ο καιρός βελτιώνομαι και κάνω όλα και καινούρια πραγματάκια.
Γρήγορα θα κάνω και νέα ανάρτηση με εναλλακτική οπτική για τις σαγιονάρες...
Πολλά πολλά φιλάκια και καλό μεσημέρι σε όλους.
 

7 σχόλια:

  1. Ευτυχώς και κρατάει ..η κολώνια, γιατί φτιάχνεις πολύ ομορφες σαγιονάρες...Ξεχωρίζω το τελευταίο ζευγάρι, η δε εικαστική παρέμβαση του πιτσιρικά σου...με εκανε και χαμογέλασα, δώστου ενα φιλάκι σε παρακαλώ!!
    Καλό μεσημέρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου αρέσουν ΌΛΑ!!!!!!!!!Είναι όλα πολύ ιδιαίτερα! Έχω ξετρελλαθεί με τα φρουτάκια...Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Riri μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Όσο για το μικρό θα του το δώσω το φιλάκια γιατί όπως καταλαβαίνεις... ευκαιρία ψάχνω να τον "ζουζουνίσω" λιγάκι. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παυλίνα μου χαίρομαι που σου αρέσουν. Τα φρουτάκια όντως έχουν πολύ πλάκα. Δεν έχω ξαναφτιάξει με φρουτάκια αλλά η κοπέλα που τα ήθελε με πίεζε (παρόλο που... σε συνεργασία με τη μαμά της την κοροϊδεύαμε). Όμως τελικά είχε δίκιο. Τα φρουτάκια είναι πολύ δροσερό θέμα για το καλοκαίρι. Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι όλα τα σανδαλάκια σου υπέροχα !!!!Τα πρώτα τα ξαχώρισα γιατί μου φαίνονται πιλύ παιχνιδιάρικα!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλεια τα σανδαλάκια αλλά η τελευταία φωτογραφία κλέβει την παράσταση χ α χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αννουλααααααααααααααααα.....................τελεια!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή