Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014

Νέα βραχιολάκια για τη συλλογή μας...

Καλημέρα και χρόνια πολλά (αν και καθυστερημένα).
Ελπίζω να μου είσαστε καλά. Εγώ, ως συνήθως, τρέχω. Είμαι όμως καλά και πολύ χαρούμενη γιατί σας ετοιμάζω εκπλήξεις...
Λοιπόν για σήμερα θέλω να σας δείξω μερκά από τα νέα βραχιολάκια που έφτιαξα τα Χριστούγεννα και πραγματικά... εκτιμήθηκαν ιδιαίτερα. Τα συνδύασα και με δαχυλιδάκια κουμπιά και τα έκανα σετάκι.
Έβαλα έντονα χρώματα, ζωντανά και σε μερικά από αυτά είναι έντονη η "καλοκαιρινή" και ανοιξιάτική διάθεσή μου!!!
Ελπίζω να σας αρέσουν.
Επιπλέον έκανα ένα βήμα που από καιρό ήθελα αλλά δεν το αποφάσιζα. Άνοιξα σελίδα στο facebook. Θα με βρείτε στο https://www.facebook.com/taxannahandmade
Οπότε αν βρεθείτε προς τα εκεί κάντε μου like.

 
 
 
 



 Μέχρι την επόμενη φορά, πολλά πολλά φιλάκια.
Άννα

2 σχόλια: