Σάββατο 19 Απριλίου 2014

Ένα μεγάλο ευχαριστώ μαζί με τις ευχές μου...

Αγαπημένοι μου φίλοι γειά σας και Χρόνια Πολλά
Δεν κρατιόμουνα. Ήθελα να σας δείξω μερικές ακόμα λαμπαδίτσες που έφτιαξα και με χαρά τις δέχθηκαν οι παραλήπτες τους.
Παράλληλα θα ήθελα, για μία ακόμα φορά, να ευχαριστήσω τους φίλους μου που τόσο πολύ στήριξαν την προσπάθειά μου. Ούτε κι εγώ δεν το περίμενα ότι έχω τόσους φίλους γύρω μου, που με τόση αγάπη αγκάλιασαν τις δημιουργίες μου. Παιδιά σας ευχαριστώ και είμαι πραγματικά πολύ τυχερή που σας έχω.
Καλή Ανάσταση σε όλους από την τρελή τη φίλη σας.
Φιλάκια πολλά

 
 
 
 
 
 

 


 

 

 
 
 


3 σχόλια:

  1. Καλή Ανάσταση και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Ανάσταση σε σένα και την οικογένειά σου. Με υγεία και ευτυχία

      Διαγραφή
  2. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΛΑΜΠΑΔΕΣ ΣΟΥ!!!!! ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή